måndag 15 oktober 2012

VIP-visning 2-planshus


I morgon ska jag på en VIP-visning på denna kåk. Den är top of the pops-renoverad på alla sätt och har de tveklöst lägsta uppvärmningskostnaderna; bara 26K/år.

Den allra största oron jag har (förutom det höga priset) är tuben. Närhet i all ära, men vill man ha perrongen så tätt in på?

Tomten är ingen concern. Den har potential!


Jag lånade också lite bilder på övervåningen och den heltäckningsmatteklädde övervåningen och lade ut ett inspirationsinlägg här.

1 kommentar:

  1. Den där hustypen finns här i mina krokar också, ganska stora ytor, kan jag säga. Är inte huset väldigt dyrt? Har du råd? Energikostnaden är dock extremt låg. Typ halva min.
    Men tomten är lite...fantasilös. För att vara uppriktig, fullkomligt steril. Vem bor där? Inte nån konstnärssjäl, va?
    /Enskedefältet

    SvaraRadera