fredag 12 oktober 2012

Oh no. Bild i tidningen.

(Från dagens Aftonbladet)

Vi hade alla mustascher igår och posade som ett enda supergäng framför kamerorna när vi anlände till Berns igår. Jag trodde bilden skulle hamna i något arkiv, men så klart är den i dagens Aftonbladet eftersom vi vann Årets dagstidning digitala medier.



Det roliga var att kvinnan längst till vår vänster inte hör till gänget. Jag minns att jag såg henne och funderade på att säga att det var en Aftonbladet-bild. Nu känner jag ju inte alla på Bladet och det skulle kunnat vara någon redaktionsperson som aldrig hört något ljud från sig som jag missat. Men jag kunde se i hennes blick (och ansikte eftersom hon saknade mustasch) att hon var en outsider. Men där är hon - med oss på bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar