torsdag 18 oktober 2012

Hemnet-torsdag - i Bath

(Ungdomen iPhonar)

Jag ska verkligen försöka att inte leta och tänka på hus nu när jag är på semester. Men idag är det ju torsdag och då det brukar/ska trilla in nya objekt på Hemnet. Så det första jag gjorde när jag anlänt på Catherine Place var att kolla sajten. Well, efter Face och bloggen så klart.


(Utsikt från köksfönster)

(Bath crescent)

(Gamla böcker)

Vi gick till en promenad genom stan och avslutade med middag på Hall & Woodhouse, ett genomtänkt, hippt men ändå mysigt ställe. Hade det funnits i Sthlm hade det utan tvekan drivits av Melker. Och brunnit ned efter sex månader.

(Michi. Inte jag.)

(Hon checkar in oss på Face)

(Jag spanar in mina smaklösa fish 'n' chips)

1 kommentar:

  1. Hemnet? I Bath? Du är ju bortom räddning. Är det inte semester? (antikvariatet såg trevligt ut)
    /E-F

    SvaraRadera