måndag 8 oktober 2012

Första huset i Kummelnäs

Det var en fredag jag fick för mig att börja kolla hus och följande onsdag som jag kollade på det allra första. Det låg ute i Kummelnäs (ni vet där alla ofrivilligt var i närheten av på Facebook i våras). Kummelnäs ligger i Nacka och ja, ganska off. Det skulle bli ett helt annat liv, ett liv jag inte är så sugen på just nu.


Men huset var sååå fint. Så sött. Man får ju ganska mycket mer för pengarna där ute än i Enskede eftersom man inte har närheten.




Huset är på 50 kvm med en källare på 25 med bland annat ett sovrum och en fullt utrustad gäststuga på ytterligare 25. Gigantiskt trädäck, Lagom tomt på 1.000 kvm. Parkering för tre bilar, fint staket och cirka 100 meter till bussen till Slussen.




Men sen upptäckte jag Enskede och Tallkrogen av en slump, gjorde en priolista och bestämde mig för att Nacka får vänta  hur fina hus det än finns där.

Annonsen ligger faktiskt fortfarande kvar ute då hon inte fick den såld till det första acc priset på 3.150k. De har sänkt det lite nu. Kolla allt här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar