måndag 15 oktober 2012

STIM....

(Politikerdebatt med MP, C, M & S)

När jag lägger upp bilderna så här så ser jag ju hur lökigt och ointressant det ser ut. Man ser ju inget. Men det var rätt bra. Först en politikerdebatt om musikbranschen och näringslivet. Dock väldigt mycket politikersvar - så klart.


Oskar Linnros bjöd på en halvtimma av sitt liv där han berättade om hur han skrev dunderhiten 2010 "From och med du" Vi fick höra outgivna remixer, alternativa verser mm. Jag tycker att han var riktigt bra och extrovert.


Absolut givande snack med bland annat Thomas G:son (Euphoria och 27 andra schlagerlåtar).

Men sedan orkade jag inte. Publiken var verkligen intresserade och "med" i alla debatter. Jag ger seminarierna och eventet ett godkänt och högt betyg. Men jag hade inte riktigt energi att sitta en hel dag. Rival var en bra plats, men de kunde väl tänt lyset i lobbyn mellan seminarierna så man kunde se vem man pratade med :)

I morrn ska jag gå på en VIP-visning! Eventuellt får jag till en till så slipper jag åka ut vid två olika tillfällen. Återkommer med info.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar